Bland det finaste jag någonsin fått

Det här är nog bland det finaste jag fått, om inte kanske till och med det finaste som jag kommer på i kärleksväg <3 När jag skulle fylla 17 år och skulle ha kalas hemma visste jag att ingen från min pojkväns sida skulle komma för att fira mig. Tyckte det va synd men det fick gå. Som en överraskning (för mig men inte mina föräldrar då dom visste) så kom min älskade Michael och hans mamma och hennes sambo på lite förkalas innan självs kalaset <3 Detta va när Michael och jag hade distansförhållande så vi hade ju inte setts på minst nån vecka så va otroligt glad över att han kom. Och det han gav mig va en otroligt stor och gullig nalle som jag sedan den dagen har kallat för Teddy. Det va en blandning av 1 års present och 17 års present eftersom jag fyller 2 veckor efter våran årsdag.
Är den gosigaste och finaste nallen jag haft utöver den nalle. Jag fick av pappa när jag var nyfödd <3
Sover med Teddy i min famn så fort jag få möjlighet, min trygghet när jag sover själv :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback