En underbart trevlig sommardag

Hejsan alla :D
Idag har man varit på ett efterlängtat besök hemma hos River och Venessa med familj <3 Så himla kul att äntligen få umgås och få se vilka framsteg båda barnen har gjort sedan man senast sågs och att få ge Venessa hennes försenade 2 års present som hon verkade tycka väldigt mycket om <3 Längtar redan tills nästa gång vi ses, tur det bara är ca 2 veckor dit :D <3 Skulle ha varit på Venessas 2 år kalas för snart 1 månad sedan men det kom lite saker/jobb emellan så jag fick tyvärr avstå kalaset denna gång och det kändes väldigt jobbigt kan jag säga.
Är så himla glad att jag får vara gudmor till dom små liven! Dom är inte små nu eftersom Venessa fyllde 2 år nu den 1 Juni och River fyller 4 år den 13 September. Så dom börjar bli stora mina små gudbarn <3
Dom är så söta, så underbara, gulliga, härliga, fantastiska och så bra helt enkelt! Älskar verkligen nu när dom börjar bli lite äldre, när man kan prata med dom, ha små konversationer och riktigt mysa med dom och förstå vad dom vill göra och hur dom känner. Hur dom känner för mig i alla fall, att få höra att dom vill ha en kram eller puss eller att jag bara ska leka med dom, putta på dom på gungan eller att dom bara vill upp till knät hos mig.
Jag känner verkligen att dom tycker om mig, att dom vill umgås med mig. Och den känslan slår inget. Jag känner mg älskad av dom och det kände jag verkligen idag när jag var hos dom. Idag var jag riktigt glad när jag träffade dom, gladare än jag någonsin varit! :D
Är så glad över mina små charmtroll <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback