En vanlig onsdag

Hejsan alla sköna läsare! Ni är få, men skönt att skriva av sig lite ibland även att ingen kommenterar och så :)
Just nu sitter jag hemma i Målilla och skriver ett inlägg från mobilen då jag tänkte testa hur det fungerade och om inläggen ser ut som dom ska när dom har publicerats, så vi får se sen när jag kolla via daton helt enkelt :)
Idag händer det inte så mycket, vi ska slå in lite paket inför helgen, jag ska jobba mellan 14.30-17.00 och sen ska jag troligen in en snabbis på Willy:s innan bilen rullar hemåt igen :) Ikväll blir det att försöka att packa ner saker som jag behöver ha med mig till Vimmerby imon när jag åker dit efter jobben. Vi ska till IKEA på fredag och handla dom sista möblerna som vi vet just nu att vi behöver, så ska packa med mig saker som ska in/upp i dom möblerna som vi skaffar på IKEA då :) Får se vad vi mer får med oss. Blir väl kanske någon miniupdate sen på vad vi fått med oss så hem men vi får se :) 
Nä, men nu ska jag gå och görs mig i ordning, tvätta ansiktet och byta om innan maten vankas. Sen är det dags att dra om mindre än 1 timme för att hinna till jobbet i Hultsfred ;)
Ni får ha det så bra, så hörs vi nästa gång!
Så här satt jag igår unna jobbet. Chai latte, IKEA och musik på daton, det kallar jag bra uppladdning inför jobb (Y)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback