Food is life!

Alltså det här med mat.. Jag har alltid älskat mat och dom senaste åren har jag tyckt om att laga mat. Jag gillar att exprimentera med olika saker, med massa kryddor och försöka att komma på mina egna blandningar av ingredienser som man kan ha i sin rätt. Det är kul och jag gillar det verkligen! Skulle helt klart vilja lära mig mer men inte lätt alla gånger :) Matlagninskurser är riktigt dyra och skulle nog inte få lära mig det jag vill lära mig ändå tror jag tyvärr :( Men gör inget. Jag gillar att försöka att lära upp mig själv. Det är kul och oftast går det bra iallafall. Är bara ibland som jag totalt failar, men sånt är tillåter och det är 100% mänskligt! :)

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback