Städdag!

Idag har det varit en riktigt städdag här hemma. Har haft mattorna ute på skakning och vädring i några timmar (ja, jag kan erkänna att jag glömde bort dom en stund), bytt sängkläder och handukar och tvättat dom, dom är just nu i maskinen så väntar på att dom ska bli klara så jag kan lägga in dom i skåpen. Har torkat av hyllor och bänkar i hela lägenheten, plockat undan smutstvätt och ska sen ikväll slänga igång tvättmaskinen med kläder, lär väl kanske bli 2-3 maskiner kanske :) Har även gjort toaletten och lite annat så det börjar arta sig här i lägenheten nu :) Man får en sådan ro av att vistas i en nystädad lägenhet :D Ska bli riktigt skönt ikväll när man bara kan sätta sig och ta det lugnt och känna lugnet av ett fräsht hem :D
 
I eftermiddagen blir det en promenad och kanske även en cykeltur (vi får se lite hur vädret håller så, väldigt grått men inget regn vad man kan se) och sen ska jag även göra lite ärenden på stan åt mig själv och även min mormor i samma veva som min promenad :) Alltid bra attt slå 2 flugor i en smäll ;)
Men nu ska jag gå iväg ut i köket och göra mig lite mat och käka och sen ska jag dammsuga och sen blir det att byta om och dra sig ut på promenad (Y) En effektiv dag idag blir det iallafall så det känns skönt (Y)Älskar att ha saker att göra (Y) (Y)
 
Ikväll blir det lite ceasarsallad till middag och sen blir det nog lite äpple framför tvn (Y)
Imon blir det att träffa saknade vänner uppe i Linköping, och sen vidare mot kalas i Norrköping (Y) En fullspäckad dag där med helt enkelt :)
Slänger in en liten bild på Isor ifrån vår lilla promenad som vi tog igår <3 Älskar den hunden och han var så himla duktig igår under promenaden <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback