En bra dag

Hejsan alla!
Idag är det lite halvmulet och grått, har regnat en sväng men inte så farligt mycket.
Idag har jag haft mamma på besäk här upp och vi har haft riktigt mysigt! Vi har käkat ute och handlat en hel del saker, både presenter och annat roligt (Y) Så en bra shoppingdag för oss båda helt enkelt :) Vi hade det hur mysigt som helt och käkade räksmörgås och drack mer :)
Nu har mamma åkt hem för en stund sen. Jag ska packa inför jobbet imon men även för min resa till Linköping som jag ska göra imon efter jobbet för att träffa lite vänner uppe där <3 Ska bli så kul!!!!! Längtar :D
Så det ska jag göra samt röja undan lite här hemma och sen får jag se vad mer vi hittar på (Y)
 
I helgen ska vi boka en rolig sak mina föräldrar och jag. Mike ska oxå med men vi ska bokade det i helgen (Y) WOHO, längtar tills i vår :D
Men nu ska jag gå och röja lite och sånt där så hörs vi en annan dag (Y) HEJDÅ!

Hade ingen ny bild tillgäglig så kör på en typ 2 år gammal bild (Y) Riktigt charmig bild ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback