Fix och pill (Y)

Igår hade jag en effektiv dag/eftermiddag.
Jobbade mellan 6.30-12.00, åkte sen hem till mamma och papap för att äta lite mat och bara ta det lugnt ett tag :) Passade då även på att tanka inför Lördag när vi ska dra iväg till Kalmar för att gå på kalas för mina älskade kusinbarn, Nellie och River. River är då mitt mitt kusinbarn men även ett utav mina 2 små gudbarn <3 Nellie är dock bara mitt kusinbarn men lika mycket värd för det <3
Iallafall, efter det åkte jag till Vimmerby, gjorde lite ärenden så som att handla på kvantum men jag åkte även bort till Jysk och köpte hem en trådback. För några månader sedan så gick en trådhylla sönder i en gaderob som vi har i kontoret i vår lägenhet. Har senaste tiden sett ut som ett bombnedslag där inne och har stört mig på det hela tiden. Så bestämde mig för att ta tag i det. Som vanligt har vi otur med Jysks grejer då den denna gång va sne på benen, löste det dock med hjälp av en kartongbit så det blev bra ändå (Y)
Nu är det ordning och reda i skåpet och det finns även plats för mig grejer nu när jag plockat i ordning, mycket nöjd med det (Y)  Ska bara skaffa en typ av korg istället för kartongen som ni ser står i gaderoben och sen känner jag mig nog klar :)
 
Visst blev det fint :D Jag är nöjd iallafall :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback