Liverpoolresan :D

Har varit iväg på resa till Liverpool, England mellan den 31/3-3/4. Hade en riktigt bra resa med sambon. Om jag inte har sagt det tidigare så har jag gett detta till Mike i födelsedagspresent, julklapp och årspresent förra året.
Blev en lyckad present så här i efterhand känner jag :)
Tänkte dela med mig av några bilder som jag har lagt upp på instagram. Vill ni följa mig där så heter jag linneagungard :)
Får se om jag kanske kommer att slänga in fler bilder från resan framöver (Y)
 
Linnéa Gungårds foto.
Hotellrummet vi hade i Malmö mellan 30/3-31/3 när vi övernattade för att kunna ta oss över till Kastrup skapligt på morgonen :)
Linnéa Gungårds foto.
När vi väntade åpå flyget i Munchen blev en väldigt kort visit då vårt första flyg va försenat ca 30 minuter (vi skulle haft ca 50 minuter mellan flygen annars) och vi hade efter förseningen oxå ca 10 minuters promenad genom flygplatsen för att ta oss till nästa gate, men vi hann (Y)
Linnéa Gungårds foto.
Hotellet som vi bodde på i Liverpool. Riktigt mysigt hotell och jag är nöjd med mitt val :D
Linnéa Gungårds foto.
Försnack och intervjuv med Glenn Hysén innan matchen (Y)
Linnéa Gungårds foto.
Match mellan Liverpool - Everton som slutade 3-1 till Liverpool :D
Linnéa Gungårds foto.
Mat som jag åt en av dagarna. MUMS!
Linnéa Gungårds foto.
Munkar som vi unnade oss. MUMS är allt jag kan säga! Så extremt färska munkar har jag ALDRIG smakat tidigare! Synd dom inte säljs i Sverige, den med strössel va helt klart n favorit men den med vitt på vå oxå väldigt god :D
Linnéa Gungårds foto.
Intervjud av Roy Evans och David Fairclough, två Liverpool legender som pratade om sin tid i Liverpool och massa annat :)
Linnéa Gungårds foto.
Update från Manchester när vi fick veta att vi hade hamnat i Buisness class fast jag inte hade betalat för det :) Fick vi även sitta på när vi åkte från Frankfurt till Kastrup :) Lyxigt värre (Y) :D
Linnéa Gungårds foto.
Avslutar med en bild från sista flygturen för denna resa. Frankfurt - Kastrup och efter det väntade vi ca 3 timmar på Kastrup innan vi drog oss till Malmö och väntade där ytterliggare 40 minuter innan vi hoppade på nattåget mot Norrköping där vi stannade några timmar för att sova och vid 9 tiden drog vi oss vidare för att dra oss hemåt, kom hem vid 11.50 ca och vid 13.20 drog jag mig till Hultsfred och vid 14.00 började jag ett pass 14.00-16.30 på fritids (Y) Gick bra att jobba fast jag bara sovit typ 3-3,5 timmar på natten :) Så jag va nöjd!
 
Hoppas ni tycker om inlägget så ses vi en annan dag! KRAM!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback