Sånt här gillar man 😍

Idag har jag shoppat... SKOR!

Hittade 5 par till mig och 1 par till Mike (dom vita Conversen)
Skokällan Outlet här i Vimmerby kommer att slå igen inom kort, och har utförsäljning på allt i butiken! Jag hade redan planer på att gå dit idag, för hade sett lite i skyltfönsterna i lördagskväll när vi gick förbi, så mig gjorde det inget att det blev REA på det oxå 😉 Dock tråkigt att dom lägger ner, har köpt en del skor där sen dom öppnade för några år sedan. Kommer sakna en skobutik men lite billigare skor 🙁 Men har väl varit för dålig försäljning antar jag 🙁
Iallafall, överlycklig över dessa skor! Allt som allt fick jag betala 916:- för all dessa skor 😃 SJUKT BILLIGT! 😍




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback