5 år och 6 månader

Idag har jag och Mike varit ett par i hela 5 år och 6 månader. Tiden verkligen springer iväg!

Känns som att jag har känt honom hela livet men ändå så är det som att vi nyligen blev tillsammans.

Det är så sjukt vad vi har hunnit med under dom här åren. Klarat av distansförhållande, förlovat oss, flyttat ihop och pratar om framtiden till och från. Det är så kul att ha någon att planera en framtid med, någon man verkligen är bekväm med, någon man verkligen vågar vara sig själv med. Jag har hittat en sån person känner jag <3

Iallafall, grattis till och som varit tillsammans i 5,5 år. Och fler år ska det bli <3

Bjuder på en bild som vi tog när vi firade 5 år tillsammans. Vi tar inte så många bilder tillsammans längre så man får ta av dom man redan har :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback