Går man och längtar tro?

Rätt nyligen (den 25 Februari) fick ju en av mina närmaste vänner en liten flicka. Och sen innan så har jag en annan kompis som har ett barn som är lite över 2 år. Och man känner väl lite att man börjar smått få en liten längtan efter barn. Jag känner mig på något sätt redo fast ändå så är jag inte redo. Blir man någon gång redo egentligen tro?
Jag älskar att kola på barnkläder (tur jag kan köpa lite då och då till mina älskade gudbarn) och nu har jag även börjat njuta lite av att kolla på barnvagnar. Känns som att när jag fick veta att min närmaste kompis väntade barn, så väcktes det någon slags längtan. Men jag vet att det får vänta ett tag, jag vill gärna ha ett jobb med lite större tjänst först (om det går), Mike ska sluta skolan nästa år och få ett jobb och ha jobbat lite innan det blir något med barn. Men vi får se. Inom några år så vill jag nog ha en lite knobb iallafall! ;)
Vi får se helt enkelt :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback