Ullaredsresan

I helgen har jag ju varit i Ullared med Mike (sambon), samt mamma och pappa om jag inte har glömt att nämna det 🤔 Vet att jag nämnde det när vi bokade resan iallafall, dock va ju det i Oktober så det är ju ett tag sedan!

Iallafall, helgen har varit superbra! Vi har handlat mycket bra och behövligt samt även unnat oss saker oxå! Vi har haft god mat, trevligt sällskap, massa skratt, Eurovision kväll, lite bilåkande och massa sånt 😃 Vi är riktigt nöjda med helgen allihop så det är toppen!
Har inte tagit några bilder på det jag köpt för när vi kom hem så ville jag bara plocka upp alla påsar, sortera vad som skulle tvättas, klippa bort lappar, sortera upp vad som vem skulle ha (köpte saker till lite nära och kära) och det tar ju en del tid och då ville jag inte sinka mig med att behöva ta kort på allt oxå. Handlade iallafall för kanske 4000-4500:-, har dålig koll i huvudet och just nu känner jag inte för att räkna ut exakt, känns på något sätt oviktigt ☺ Men kan tillägga att hela den summan inte va för mig och Mike utan va en del som jag köpte till nära och kära som sagt ☺
Iallafall, här nedan har ni ett litet ihopplock av bilder från helgen, vår stuga, lite mat, vagnar och bilen 👍🏻
Hoppas ni gillar inlägget även om det inte är så långt och detaljerat ☺
Ha'de! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback