svar på kommentarer

Anonym om Klaga lagom!:
JAAA! det är så irriterande att man måste kommentera det hela tiden!!!!!!!! jag får fan damp på det. speciellt "xD" gubbarna får dombetyder att man skrattar jättemycket men du skriver dom när det inte ens är roligt!!!
Svar: Du har inte kanske tänkt på att.. ehm.. jag vet inte.. Att jag kanske tycker det är roligt???
OM du nu stör dig på det så e det ju fasen bara att ignorara gubbarna.. Jag tänker inte sluta skriva gubbar bara för att folk klagar..



Rebecka om Hur jag fixar håret:
Heeej! Jag tycker att din blogg är hur bra som helst och verkligen intressant. Men jag undrar en sak. Din hårfärg är fin tycker jag, har du färgat det så eller är du född så? :) Har du ngt tips på vilken hårfärg man kan använda om man vill ha som ditt.
Ha det bäst sålänge! :)

Svar: Tack så mkt :) Jag är född med denna färg och har aldrig färgat det så det är 100% äkta färg ^^
Jag har frågat min frisör elr dom frisörerna jag har haft och dom har alla sagt att det är extremt svårt att få sådan färg som jag har.. Men om man har rediga proffsgrejer så KANSKE man lyckas få nått som liknar denna färg.. Men oftast så blir det mer orange än kopparguld färgat.. Mer kan jag tyvärr inte säga dessvärre men om du vill så kan jag försöka ta reda på lite mer och skriva om det här i bloggen så du får lite info ^^)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback