Svar på kommentar

Petter om Tisdag.:
jag vill att du ska göra en lista typ såhär
1.
2.
3.
och så vidare enda till 10, typ alltså som top tio på olika saker. Jag vill att du ska göra top 10 på det du tycker är jobbigast, och dina favorit-rätter, dina favorit glassar, dom bästa vännerna enda till 10. Dina favvolåtar och dina favvoaffärer ah du har en hel del att välja på men gör typ tre stycken... :)
__________________________________________________

Min kompis läser också din blogg och han vill att du ska skriva om ditt vardagsliv och den elakaste personen, han vill också att du ska ta ett kort på dig i bikini. :)
SVAR:
Visst jag kan göra 3 olika listor vet inte vilka jag ska välja men jag ska försöka att hitta på 10 olika saker till 3 olika listor men vet inte hur långt tid det tar innan det kommer på bloggen men det kommer väl nån gång liksom XD MEn jag visar mig som sagt inte i bikini!


Petter  

Men varför jag tror säkert du skulle vara jättefin i bikini, får vi se dig i sommar i bikini då vid badet? ;) får Oskar taffsa på din rumpa undrar han? ;)

2011-05-03 // 19:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback