Svar på kommentar

Anonym om Måndag:
duschar inte du varje dag ? :s

SVAR: Nej jag duschar inte varje dag och det kan jag vara ärlig om! Men jag kan inte det för att jag har sån torr kropp vilket gör att jag inte heller kan duscha precis varje dag! Och att jag inte tvättar håret precis varje dag är för att jag har typ tvättat sönder mitt hår efter att ha tvättat det precis varje dag i ungefär 2år. Vilket har märkts på håret.. Så df har jag börjat med att jag tvättar håret ungefär 2-3 gånger i veckan bara för att låta håret vila och inte få massa kemikalier i sig varje dag. Det är bra eftersom håret mår bra. Och så skitigt blir inte håret under 2 dager elr nått sånt

Hoppas detta är ett bra svar på din fråga :) Annars får du fråga igen!


Jesj  

Jeg dusjer heller ikke alltid hver dag. Det gjør både hud og hår veldig tørt.



SV: Hehe, jeg tror jeg skjønte så og si alt :D Tusen takk, det er koselig å høre at du liker bloggen! :) Jeg tror det er en god blanding av flaks, arbeid og snille mennesker :D Jeg er medlem av en del blogg-grupper på facebook hvor jeg deler mine innlegg. I tillegg kommenterer jeg på veldig mange blogger hver dag og jeg svarer på alle kommentarene jeg får. Etter jeg startet med det så har kommentarene strømmet inn, hehe :D Jeg pleier også å besøke bloggen til alle som kommenterer her på min blogg. Jeg håper du forstår hva jeg skriver, hvis ikke så er det bare å spørre ! :)

2012-04-09 // 22:07:08
jennifer  

det ända som är jobbigt är att det är lite gormigt att skriva!

2012-04-09 // 22:07:50
Sanna ;D  

Jag duschar inte hller varje dag x)!!

2012-04-09 // 23:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback