Svar på kommentar

Anonym om My dreams are all about you:
vadå kallt som f*n? du får inte ens svära för dina föräldrar..

Svar: Hej anonyma person! Kul att du kommenterar..
Jag är inte en sån person som svär inför mina föräldrar och jag undviker att skriva ut hela svärord på bloggen om jag kan!
Om du stör dig på hur jag skriver så vf läser du då min blogg? Jag har inte tvingat dig till det :S Sköt dig själv och kommentera inte negativ skit..
Jag kanske är väluppfostrad till att undvika att svära.. Men du kanske inte är det? Men lägg dig inte i om jag svär elr inte. Det är min ensak och inte din -.-

Sorry men stör mig på folk som gnäller på hur man skriver -.-


får damp på sånna där onödiga kommentarer :s typ haters gonna hate

2012-01-25 // 09:00:15
Emma  

Håller med dig Linnea , man borde inte kommentera sånt negativt. Man blir ju inte helt enkelt så glad av at läsa sånt...:/ Inte kul

2012-01-25 // 19:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback