Stolt över mig själv!

Jag är riktigt stolt över mig själv!!!!!
Förra veckan (Söndag-Lördag) genomförde jag promenader (ca 10,22km) och cykelturer (ca 12,85km) på sammanlagt 2,3 mil! Helt sjukt vad stolt jag är över mig själv! Det är otroligt långa turer som jag har lyckats få ihop på så kort tid än vad jag annars brukar göra.
Jag känner även att jag klarar av lättare att gå promenader. Det går mycket lättare, jag blir inte lika trött lika snabbt som jag annars brukade bli. Man känner att kondisen troligen kommer tillbaka, sakta men säkert :D
 
I helgen (torsdag - lördag) blir det promenader och cykelturer då med :D Ska se om jag kanske får med mig Mike ut på en lite cykeltur :)
Hoppas att det i slutet av månaden visar lite mindre på vågen! Nästan rädd för att jag ska ha gått upp :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback