STRONGER

  Dessa är så snygga!
Dom är dock tyvärr dyra och kostar 649:- vilket är inte surt :(
Dock jag har en tanke.. Jag håller ju på och försöker att gå ner i vikt. Så tanken är helt enkelt att jag ska unna mig ett par sånna här när jag har gått ner ett visst antal kilo. Hur många kilo har jag dock inte kommit fram till ännu. Kan bli 5 kilo eller mer. Jag vet inte än, vi får se helt enkelt.
Har ju haft lite svackor senaste tiden och gått upp i vikt istället så jag har varit lite nere över det kan man säga. Men nu ska jag fortsätta kämpa och hoppas att jag kommer tillbaka och hoppas att jag lyckas hålla det och gå ner i vikt igen. Känner jag behöver det för att jag ska orka fortsätta, jag måste se lite resultat liksom..
 
Men nu ska vi fortsätta kämpa så hörs vi (Y)
                         AlohaFiji



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback