Börja gymma?

I torsdag (18 Maj) följde jag med Mike till gymmet för första gången. Jag har inte gymmat på iallafall 6 år så nervös va jag allt. Och jag har aldrig gymmat ordentligt direkt.

Iallafall, det gick bra och jag är nöjd med min prestation :)

Jag höll mig på löpband i 30 minuter och det resulterade i 3,49 km, då varvade jag mellan jogg (22 minuter och sprang i 12 minuter). Sen körde jag även 2x15 i benpress på 30 kg och 2x15 med armövningen latsdrag (har jag lärt mig att det heter av en kompis) 

Låter kanske inte så mycket för er men jag är nöjd och jag känner att jag kanske vill jobba vidare på det här. Inte för att bygga massa muskler utan för att bli lite starkare och gå ner lite i vikt :) Vi får se hur jag lyckas :D



Bra jobbat! att ta sig iväg första gången är halva jobbet, hitta en strategi som passar dig :)

Svar: Ja men precis är det så! ☺ Tack, det ska jag göra 👍🏻
Linnéa Gungård

2017-06-16 // 09:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback